MÜÜGITINGIMUSED

Lonks.ee (Lonks OÜ, reg. nr 14959054, Kaluri tee 5 Haabneeme, Harju maakond) on peamiselt alkohoolsete jookide müügiga tegelev e-pood, müügitingimused on Lonks.ee ja tema klientide (edaspidi klient või kliendid) vaheliste müügitehingute aluseks.

Lonks.ee ja kliendi vaheline müügileping jõustub Lonks.ee veebikeskkonnas tehtud tellimuse esitamise hetkel.

Toodete hinnad Lonks.ee e-poes on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu ning pandihinda. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses. Ostu sooritades kinnitate, et Loonks.ee e-poes tasumiseks kasutatavad krediitkaart või pangakonto kuuluvad Teile. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule. Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

Lonks.ee müüb alkohoolseid tooteid ainult täisealistele klientidele. Lonks.ee veebilehelt ostu sooritades kinnitate, et olete täisealine. Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel. Lonks.ee võib keelduda kauba üleandmisest, kui Te ei suuda kauba vastuvõtmisel oma vanust tõestada. Sellisel juhul ei tagastata Teile tasutud kauba ostuhinda ega postikulusid. Kauba vastuvõtmisel pakiautomaadist tuleb Teil oma isik ID-kaardiga tuvastada.

Lonks.ee jätab endale õiguse piirata toodete müüki ebatavaliselt suuremahuliste kaubapartiide tellimise korral. Juhul kui tellitud tooteks on spetsiaalselt ostja esitatud tellimuse alusel valmistatud, tellitud või töödeldud toode, kuuluvad tellimuse tühistamisega tekkida võivad täiendavad kulutused ostja poolt hüvitamisele täies mahus. Vastutus puudulike tarnete, ametkondlike või kaubanduslike piirangute korral piirneb tellimuse tühistamise ning makse tagastamisega. Lonks.ee jätab endale õiguse loobuda tellimuse täitmisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitmisest, tagastatakse tellimuse maksumus.

Lonks.ee jätab endale õiguse muuta kasutustingimusi ühepoolselt ja sellest etteteatamata. Kasutustingimused kehtivad jõustunud tellimuse tegemise hetke redaktsioonis. Järgnevate tellimuste osas kehtib alati tellimuse tegemise hetkel jõus olev kasutustingimuste redaktsioon.

Lonks.ee müüb tooteid ka äriklientidele. Lonks.ee ja äriklientide vaheliste ostu-müügi- ja muude kirjalike lepingutega määratlemata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidest.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

Ülekandega Lonks OÜ kontole EE427700771004780053

Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Lonks.ee arvelduskontole.

Lonks.ee omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

KAUBA TARNE

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: 
1) Itella Smartpost pakiautomaat
2) Itella Smartpost kuller

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 10  tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Lonks.ee toimetab kulleri vahendusel kauba kohale vaid Eesti piiri siseselt

Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPosti pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud SmartPosti pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Pakiautomaadist on võimalik kaupu kätte saada vastavalt Itella SmartPost tingimustele. Kui Te ei lähe pakile SmartPosti määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks muu kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–R (tööpäevadel) ajavahemikul kl 10–17. Vajalik on esitada kullerile isikut tõendav dokument. Erisoovid ja märkused kauba kohaletoimetamise asjus saate lisada tellimuse märkuste lahtrisse, ainult sel juhul saab Lonks.ee nendega arvestada.

Klient vastutab, et on esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. Loonks.ee ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.

Juhul, kui tooted jäävad õigeaegselt kätte toimetamata Lonks.ee poolsetel asjaoludel, teavitatakse klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kättetoimetamise aja. Uue aja kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus tellimusest loobuda ning müüja tagastab kliendile tellimuse maksumuse.

Lonks.ee ja kullerfirma vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab Lonks.ee e-poes kirjeldatule. Juhul kui Teieni jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile info@lonks.ee või helistades +372 56477889.

TAGANEMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis palve hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest info@lonks.ee e-posti aadressile

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Lonks.ee tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Lonsk.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Lonks.ee'l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Lonks.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@lonks.ee või helistada telefonil +372 56 477 889.

Kui ostja ja Lonks.ee ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.